- SBM usprawnia zarządzanie realizacją zleceń.
- SBM umożliwia gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji dotyczących zleceń.
- SBM dostarcza użytkownikom aktualne dane, włącznie z zyskownością i marżą dla każdego Zlecenia.
- SBM automatyzuje podstawowe procesy.
Umowy
SBM umożliwia zarządzanie umowami z Klientem, Inwestorem, Podwykonawcą.
Umowy można kategoryzować: pakietowa, prace dodatkowe, projekt, ramowa, wizualizacja, wyposażenie, zabudowy meblowe, zlecenia szczegółowe, zmiany lokatorskie itp.
Umowy rejestrowane są z skanami.
Skany dokumentów
SBM umożliwia tworzenie rejestrów skanów dokumentów według zleceń z podziałem na rodzaj dokumentu np. rzut lokalu, umowa, projekt, protokół wyboru materiałów, protokół przekazania lokalu, zlecenie do Wykonawcy itd.
Dodanie skanów dokumentów wymaganych nadzorowane jest za pomocą check–listy.
Dokumentacja zdjęciowa
SBM umożliwia rejestrację dokumentacji zdjęciowej tzn. gromadzenia zdjęć wraz z opisem wg zleceń i kategorii: pomiar lokalu, przekazanie lokalu nadzór, odbiór końcowy
SBM umożliwia tworzenie dokumentacji zdjęciowej bezpośrednio z telefonu.
Koszty
SBM umożliwia rejestrację kosztów związanych z realizacją zleceń tj. faktury kosztowe, dokumenty RW, prowizja Dewelopera, prowizja Projektanta i inne.
Faktury kosztowe rejestrowane są wraz z skanami.
Zysk - marża
SBM automatycznie wylicza aktualny zysk i marżę dla każdego Zlecenia na podstawie dokumentów kosztowych: faktura (z wyszczególnieniem prowizji Dewelopera, prowizji Projektanta) RW oraz dokumentów przychodowych.
Analityka
Zgromadzone w SBM dane umożliwiają prowadzenia wielokierunkowych analiz. To daje podstawę do tworzenia zdecydowanie bardziej trafnych strategii.
Rejestracja
SBM umożliwia rejestrację:
- Klientów, Kontrahentów, Deweloperów, Wykonawców, Inwestycji, Pakietów
- Różnych Pakietów dla każdego Dewelopera i Inwestycji
- Ważnych dat: uzgodnienia projektu, wejścia na lokal, odbioru końcowego.
Zlecenia - wszystkie informacje w jednym miejscu