- CRM usprawnia Zarządzanie Kontaktami z Klientem, tworząc „bazę informacji o Kliencie”.
- CRM umożliwia zaistnienie Klienta w „pamięci firmy” już od pierwszego kontaktu.
- CRM ułatwia planowanie kolejnych działań z Klientem oraz raportowanie ich efektów.
- CRM umożliwia planowanie i zlecanie zadań związanych z obsługą Klienta.
Pierwszy kontakt z klientem
CRM pozwala na zaistnienie w danych firmy informacji o Kliencie już od pierwszego z nim kontaktu.
Informacja staje się dostępna do wszystkich uprawnionych użytkowników automatycznie po zarejestrowaniu w systemie.
Planowanie kolejnych działań
CRM umożliwia planowanie kolejnych działań związanych z Klientem.
Planowane działania wobec wszystkich klientów Opiekuna dostępne są w zbiorczym zestawieniu kalendarza, co usprawnia proces planowania.
Rejestracja działań
CRM umożliwia rejestrację kontaktów z Klientami.
Gromadzenie informacji o wszystkich dzianiach, od pierwszego kontaktu, aż do podpisania umowy, zatwierdzenia projektu pozwala na lepszą organizację pracy oraz uniknięcie pomyłek.
Uprawnienia
CRM umożliwia ograniczanie użytkownikom dostępu do danych o Klientach w systemie. Każdy pracownik ma dostęp do informacji o Kliencie, którego jest Opiekunem.
Umowa i zlecenie
CRM umożliwia automatyczne utworzenie Umowy z Klientem oraz utworzenie Zlecenia.
Analityka
Zgromadzona w CRM historia działań firmy umożliwia prowadzenia wielokierunkowych analiz. To daje podstawę do tworzenia zdecydowanie bardziej trafnych strategii.
CRM - Zarządzaj relacjami z klientami