CRM - Zarządzanie Kontaktami z Klientem

  • CRM usprawnia Zarządzanie Kontaktami z Klientem, tworząc „bazę informacji o Kliencie”.
  • CRM umożliwia zaistnienie Klienta w „pamięci firmy” już od pierwszego kontaktu.
  • CRM ułatwia planowanie kolejnych działań z Klientem oraz raportowanie ich efektów.
  • CRM umożliwia planowanie i zlecanie zadań związanych z obsługą Klienta.

Pierwszy kontakt z klientem

CRM pozwala na zaistnienie w danych firmy informacji o Kliencie już od pierwszego z nim kontaktu.

Informacja staje się dostępna do wszystkich uprawnionych użytkowników automatycznie po zarejestrowaniu w systemie.

Planowanie kolejnych działań

CRM umożliwia planowanie kolejnych działań związanych z Klientem.

Planowane działania wobec wszystkich klientów Opiekuna dostępne są w zbiorczym zestawieniu kalendarza, co usprawnia proces planowania.

Rejestracja działań

CRM umożliwia rejestrację kontaktów z Klientami.

Gromadzenie informacji o wszystkich dzianiach, od pierwszego kontaktu, aż do podpisania umowy, zatwierdzenia projektu pozwala na lepszą organizację pracy oraz uniknięcie pomyłek.

Uprawnienia

CRM umożliwia ograniczanie użytkownikom dostępu do danych o Klientach w systemie. Każdy pracownik ma dostęp do informacji o Kliencie, którego jest Opiekunem.

Umowa i zlecenie

CRM umożliwia automatyczne utworzenie Umowy z Klientem oraz utworzenie Zlecenia.

Analityka

Zgromadzona w CRM historia działań firmy umożliwia prowadzenia wielokierunkowych analiz. To daje podstawę do tworzenia zdecydowanie bardziej trafnych strategii.

CRM - Zarządzaj relacjami z klientami