SBM

Mieszkania pod klucz

Zintegrowany system informatyczny do zarządzania procesem kompleksowego wykańczania mieszkań.

  • SBM zaprojektowany od podstaw dla firm zajmujących się kompleksowym wykańczaniem mieszkań.
  • SBM obejmuje cały proces kompleksowego wykańczania mieszkań od pierwszego kontaktu z klientem poprzez podpisanie umowy, sporządzenie protokołu wyboru materiałów, realizację zlecenia po obsługę serwisową.
  • SBM usprawnia i automatyzuje podstawowe procesy zwiększając efektywność i minimalizując błędy.
  • SBM gromadzi wszystkie istotne dokumenty w jednym miejscu.

SBM - Mieszkanie pod klucz

Zarządzanie kontaktami z klientami (CRM)

  • Rejestr klientów
  • Planowanie kolejnych kontaktów-czynności
  • Kalendarz kontaktów - lista
  • Rejestr ważnych czynności
  • Podział Klientów wg opiekuna
  • Ankieta - najczęściej zadawane pytania
  • Automatyczne utworzenie umowy
  • Automatyczne utworzenie zlecenia
  • Analityka
  • Controlling

Zarządzanie zleceniami

  • Rejestracja Zlecenia
  • Rejestracja: Kontrahentów, Dewelopera, Inwestycji, Pakietów
  • Rejestracja wymaganej dokumentacji - skany, check-lista
  • Rejestracja dokumentacji zdjęciowej - pomiar, przekazanie, nadzór, odbiór końcowy lokali
  • Rejestracja kosztów: faktury, RW, prowizja Projektanta, prowizja Dewelopera
  • Rozliczanie zleceń - przychody, koszty, zysk, marża
  • Rejestracja umów: Klient, Inwestor, Podwykonawca
  • Zarządzanie dostawami
  • Zarządzanie reklamacjami
  • Analityka

Protokół wyboru materiałów i prac

  • Automatyczne tworzenie Protokołu ze Zlecenia
  • Tworzenie pakietów z materiałami i usługami wg Deweloperów
  • Podział materiałów i prac na pomieszczenia
  • Dodawanie materiałów pozapakietowych
  • Obliczanie dopłat
  • Automatyczne obliczanie kosztu i marży
  • Podział prac zleconych wg Wykonawców z wydrukiem

Automatyzacja procesów

Praca zdalna

SBM umożliwia użytkownikom pracę zdalną z dowolnego miejsca i o każdej porze.

SBM umożliwia zdalną pracę w trybie on-line oraz off-line (praca na replice lokalnej bez połączenia z internetem).

Praca grupowa

SBM pozwala na jednoczesną pracę na wspólnych danych przez użytkowników pracujących w jednej lub wielu lokalizacjach geograficznych.

Automatyzacja procesów

SBM ułatwia wprowadzenie procedur i automatyzuje podstawowe procesy, co zwiększa efektywność pracy oraz minimalizuje możliwość powstawanie błędów.

Możliwość rozbudowy

SBM to system o budowie modułowej, który można rozbudowywać dołączając dodatkowe moduły: Faktury Przychodowe, Faktury kosztowe, Kancelaria - Biuro Podawcze, Urządzenia i Narzędzia, Dostawy, Samochody, Szkolenia, Delegacje, Urlopy, itp.

Możliwość modyfikacji

SBM umożliwia rozbudowę i modyfikację istniejących modułów systemu pod indywidualne potrzeby Klienta.

Istnieje możliwość zaprojektowania modułów na zamówienie zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy.

Uprawnienia

SBM posiada wysoki poziom bezpieczeństwa danych, zapewniający skuteczną, wielopoziomową ochronę informacji.

SBM umożliwia ograniczanie użytkownikom dostępu do danych grupowo (uprawnienia stanowiskowe), oraz indywidualnie (uprawnienia indywidualne).

Integracja

SBM jest systemu otwartym, który można zintegrować z istniejącymi już w przedsiębiorstwie rozwiązaniami (systemy klasy ERP), aplikacjami, relacyjnymi bazami danych, w jedną spójną dla całego przedsiębiorstwa strukturę.

SBM - System do pracy zdalnej