SBM

Biura architektoniczne

  • zarządzanie realizacją projektów
  • zarządzanie czasem pracy – rbh
  • harmonogram zadaniowy
  • zarządzanie umowami
  • zarządzanie finansami
  • organizer czasu i pracy
  • zdalna praca
  • zarządzanie nadzorami

Wszystko w jednym systemie

organizer - projekty - harmonogramy - czas pracy - umowy - faktury - budżetowanie

SBM

  • system informatyczny dla małych, średnich i dużych biur architektonicznych,
  • profesjonalna organizacja czasu i pracy z wykorzystaniem kalendarza, harmonogramu zadań, notatek, które stanowią integralne elementy projektów,
  • proste i skuteczne zarządzanie projektami, czasem pracy, umowami i finansami.

Pulpit zarządzający

Każdy użytkownik systemu SBM posiada swój indywidualny pulpit zarządzający, na który trafią najważniejsze dokumenty do wykonania oraz z którego ma dostęp do wszystkich zestawień dokumentów zgromadzonych w systemie.

Wyższy poziom zarządzania

Organizer

Planowanie czasu i pracy

Indywidualne planowanie harmonogramu dnia na podstawie:

  • pozycji kalendarza,
  • zadań własnych,
  • zadań z harmonogramów,
  • notatek.

Organizer umożliwia użytkownikowi łatwo zaplanować dzień, tydzień, miesiąc. Wszystkie potrzebne informacje są dostępne na jednym pulpicie z podziałem na dni kalendarzowe.

Projekt

Informacje w jednym miejscu

  • rejestracja czasu pracy rbh,
  • harmonogram,
  • dokumenty,
  • faktury kosztowe,
  • faktury przychodowe,
  • notatki,
  • umowy z inwestorem,
  • umowy z podwykonawcami,
  • załączniki,
  • analityka,
  • plan kont MPK,
  • przychody,
  • koszty,
  • wynik finansowy

Harmonogram

Zarządzanie harmonogramem

  • automatyczne tworzenie harmonogramów,
  • uniwersalne szablony harmonogramów,
  • możliwość modyfikacji harmonogramu w trakcie realizacji,
  • możliwość zlecania zadań,
  • możliwość planowania realizacji zadań w kalendarzu,
  • możliwość budżetowania projektu, zadań pod kątem ilości rbh i wartości

Profesjonalne zarządzanie czasem pracy

Czas pracy - rbh

Zarządzanie czasem pracy

  • rejestracja i rozliczenie rbh,
  • osobista rejestracja rbh przez pracowników,
  • podział rbh wg projektów,
  • indywidualne stawki rbh dla pracowników wg miesięcy,
  • podział rbh na projektowe i inne,
  • rejestracja nieobecności,
  • podział nieobecności na: kosztowe i inne

Nieobecności

Zarządzanie nieobecnościami

  • ewidencja nieobecności,
  • wniosek urlopowy,
  • planowanie urlopów - kalendarz urlopów,
  • limity urlopów,
  • elektroniczny obieg wniosków urlopowych - zatwierdzanie,
  • podział nieobecności na kosztowe i bezkosztowe,
  • wersja www

Zajętości

Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • możliwość budżetowania czasu pracy na poziomie projektu oraz zadań z harmonogramu,
  • informacje na temat zajętości pracowników na podstawie zadań w trybie dziennym i miesięcznym,
  • prognozy zdolności produkcyjnych przedsiębiorstwa w kolejnych miesiącach

Profesjonalne zarządzanie finansami

Umowy

Zarządzanie umowami

Umowy przychodowe

  • rejestr umów z inwestorami,
  • rejestr aneksów,
  • transze - należności,
  • automatyczne rozliczanie umów - faktury sprzedażowe

Umowy kosztowe

  • rejestr umów z branżystami,
  • rejestr aneksów,
  • transze - zobowiązania,
  • automatyczne rozliczanie umów - faktury kosztowe

Faktury

Faktury sprzedażowe

  • rejestr faktur do wystawienia - prognoza przychodów,
  • rejestr faktur wystawionych,
  • rejestr należności,
  • wydruk, pdf

Faktury kosztowe

  • rejestr faktur,
  • zobowiązania,
  • płatności - integracja z systemem bankowym,
  • dekretacja - przypisanie faktury do projektu - MPK,
  • podział na faktury projektowe i ogólne

Analityka

Zestawienia analityczne

  • analityka czasu pracy,
  • analityka kosztów,
  • analityka przychodów,
  • analityczny plan kont MPK,
  • rodzaj kosztów ogólnych (4),
  • zyskowność każdego projektu z uwzględnieniem: kosztów czasu pracy, faktur kosztowych, kosztów wspólnych, nieobecności

Wszystko w jednym systemie

organizer - projekty - harmonogramy - czas pracy - umowy - faktury - budżetowanie

Projekt

Projekt spełnia rolę elektronicznego segregatora, w którym gromadzone są wszystkie informacje dotyczące danego projektu wraz z harmonogramami oraz zestawieniami analitycznymi.

Planowanie realizacji projektu

SBM dostarcza nowoczesne narzędzia do planowania, realizacji projektów włącznie z jego precyzyjną kontrolą.

SBM poprzez połączenie projektów, zadań z harmonogramu z kalendarzem i notatkami pozwala skutecznie planować realizację projektów na stanowiskach indywidualnych.

Harmonogram realizacji projektu

Harmonogram to uniwersalne narzędzie umożliwiające elastyczne przygotowanie indywidualnego harmonogramu dla każdego projektu. Harmonogram można wykorzystać jako check-listę, system zadaniowy do planowania pracy własnej oraz delegowania zadań.

Rejestracja czasu pracy

SBM umożliwia rejestrację czasu pracy osobiście przez pracowników z zachowaniem podziału na projekty oraz rodzaj wykonywanej pracy.

SBM umożliwia przypisania indywidualnej stawki rbh dla pracownika co zapewnia precyzyjne wyliczenie kosztów pracy dla każdego projektu.

Zarządzanie urlopami

SBM umożliwia zarządzanie urlopami począwszy od tworzenia rocznego planu urlopów po elektroniczny system wniosków urlopowych.

SBM nadzoruje limity urlopów wypoczynkowych, urlopów na żądanie oraz dostarcza informacji o wszystkich nieobecnościach.

Zajętość pracowników

SBM dostarcza informacji dotyczących zajętości pracowników na podstawie realizowanych zadań w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym.

Prognozy

SBM dostarcza prognoz możliwości produkcyjnych przedsiębiorstwa w kolejnych miesiącach z uwzględnieniem architektów.

Profesjonalna organizacja czasu i pracy

Organizer

SBM udostępnia każdemu użytkownikowi własny organizer, w którym może opracowywać własne harmonogramy w trybie dziennym - kalendarzowym na podstawie planowanych działań w kalendarzu, zadań własnych, zadań z harmonogramów oraz notatek.

Kalendarz

Kalendarz umożliwia planowanie indywidualne i grupowe działań związanych z realizacją projektów.

Pozycje kalendarzowe można powiązać z projektem, zadaniami, umowami, kontaktami z klientem itp.

System zadaniowy

SBM umożliwiają planowanie, realizację, kontrolę zadań własnych oraz zlecanie zadań do wykonania.

Zadania mogą stanowić element harmonogramu realizacji projektu.

Notatki

Notatki umożliwiają rejestrację, krótkich informacji z możliwością przyporządkowania ich do dowolnego projektu.

Notatkę można przesłać do dowolnego użytkownika system.

Profesjonalne zarządzanie finansami

Zarządzanie finansami

SBM umożliwia zarządzanie fakturami.

SBM umożliwia budżetowanie projektów na poziomie projektu i zadania.

SBM dostarcza informacji o odchyleniach od planów budżetowych.

Przychody

SBM umożliwia rejestrację faktur sprzedażowych w tym faktur planowanych do wystawienia (transz).

SBM zapewnia pełną obsługę przychodów z rozliczaniem zaliczek oraz kontrolą należności.

Koszty

SBM pozwala na rejestrację faktur kosztowych z podziałem na koszty projektowe i ogólne, z możliwości podziału kosztów projektowych na kilka projektów, a kosztów ogólnych na rodzaje.

SBM umożliwia zarządzanie zobowiązaniami włącznie z obsługą płatności i tworzeniem paczek przelewów do systemu bankowego.

Wynik finansowy projektu

SBM umożliwia automatyczne generowanie wyniku finansowego każdego projektu na podstawie zarejestrowanych w projekcie przychodów (faktury sprzedażowe), kosztów (koszty czasu pracy, faktury kosztowe, kosztów ogólnych).

Wejdź na wyższy poziom zarządzania

Praca zdalna

SBM umożliwia użytkownikom pracę zdalną z dowolnego miejsca i o każdej porze.

SBM umożliwia zdalną pracę w trybie on-line oraz off-line (praca na replice lokalnej bez połączenia z internetem).

Praca grupowa

SBM pozwala na jednoczesną pracę na wspólnych danych przez użytkowników pracujących w jednej lub wielu lokalizacjach geograficznych.

Automatyzacja procesów

SBM ułatwia wprowadzenie procedur i automatyzuje podstawowe procesy, co zwiększa efektywność pracy oraz minimalizuje możliwość powstawania błędów.

Możliwość rozbudowy

SBM to system o budowie modułowej, który można rozbudowywać dołączając dodatkowe moduły: Budżet kasowy, Sekretariat - Biuro Podawcze, Samochody, Szkolenia, Delegacje, Urlopy, Pliki itp.

Możliwość modyfikacji

SBM umożliwia rozbudowę i modyfikację istniejących modułów systemu pod indywidualne potrzeby Klienta.

Istnieje możliwość zaprojektowania modułów na zamówienie zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy.

Uprawnienia

SBM posiada wysoki poziom bezpieczeństwa danych, zapewniający skuteczną, wielopoziomową ochronę informacji.

SBM umożliwia ograniczanie użytkownikom dostępu do danych grupowo (uprawnienia stanowiskowe) oraz indywidualnie (uprawnienia indywidualne).

Integracja

SBM integrujemy z systemami finansowo - księgowymi: Optima, Synfonia, Rachmistrz, eNova, SAP, Kwestor, WF-KaPeR i inne.

Wszystko w jednym systemie

organizer - projekty - harmonogramy - czas pracy - umowy - faktury - budżetowanie