Kontrakt

  • SBM usprawnia zarządzanie realizacją kontraktów.
  • SBM umożliwia gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji dotyczących zleceń.
  • SBM dostarcza użytkownikom aktualne dane, włącznie z zyskownością i marżą dla każdego Zlecenia.
  • SBM automatyzuje podstawowe procesy.

Informacje w jednym miejscu

SBM umożliwia gromadzenie w jednym miejscu wszystkich informacji – dokumentów związanych z realizacją budżetu budowy – kontraktu:

  • Plan kont - budżet
  • Faktury kosztowe i sprzedażowe
  • Umowy o podwykonawstwo i z Inwestorami
  • Protokoły przerobowe
  • Zamówienia
  • Skany dokumentów
  • Dokumentację zdjęciową
  • Harmonogram zadaniowy
  • Analityka: przychody, koszty, wynik finansowy, odchylenia, prognozy

Plan Kont - MPK

SBM umożliwia automatyczne tworzenie planu kont kosztowych wraz wartościami planowanego budżetu.

Plan kont jest niezależny od księgowego planu kont.

Plan kont może być modyfikowany w trakcie realizacji kontraktu.

Dla każdego kontraktu można zastosować inny plan kont.

Dokumentacja zdjęciowa

SBM umożliwia rejestrację dokumentacji zdjęciowej tzn. gromadzenia zdjęć wraz z opisem wg budów i kategorii.

SBM umożliwia tworzenie dokumentacji zdjęciowej bezpośrednio z telefonu.

Prognozowanie

SBM umożliwia prognozowanie końcowych kosztów budowy na każdym poziomie planu kont z podaniem odchyleń od kosztów planowanych.

Prognozowanie uwzględnia koszty planowane – budżet, umowy od etapu planowania, koszty rzeczywiste oraz szacunki kierownika budowy.

Analityka

Zgromadzone w SBM dane umożliwiają prowadzenia wielokierunkowych bieżących analiz.

Bieżąca analityka realizacji budżetu na każdym poziomie planu kont z możliwością natychmiastowej kontroli dokumentów źródłowych.

Możliwość podjęcie szybkich działań zapobiegawczych i tworzenia zdecydowanie bardziej trafnych strategii.

Kontrakt - wszystkie informacje w jednym miejscu