- SBM usprawnia zarządzanie realizacją kontraktów.
- SBM umożliwia gromadzenie w jednym miejscu najważniejszych informacji dotyczących zleceń.
- SBM dostarcza użytkownikom aktualne dane, włącznie z zyskownością i marżą dla każdego Zlecenia.
- SBM automatyzuje podstawowe procesy.
Informacje w jednym miejscu
SBM umożliwia gromadzenie w jednym miejscu wszystkich informacji – dokumentów związanych z realizacją budżetu budowy – kontraktu:
- Plan kont - budżet
- Faktury kosztowe i sprzedażowe
- Umowy o podwykonawstwo i z Inwestorami
- Protokoły przerobowe
- Zamówienia
- Skany dokumentów
- Dokumentację zdjęciową
- Harmonogram zadaniowy
- Analityka: przychody, koszty, wynik finansowy, odchylenia, prognozy
Plan Kont - MPK
SBM umożliwia automatyczne tworzenie planu kont kosztowych wraz wartościami planowanego budżetu.
Plan kont jest niezależny od księgowego planu kont.
Plan kont może być modyfikowany w trakcie realizacji kontraktu.
Dla każdego kontraktu można zastosować inny plan kont.
Dokumentacja zdjęciowa
SBM umożliwia rejestrację dokumentacji zdjęciowej tzn. gromadzenia zdjęć wraz z opisem wg budów i kategorii.
SBM umożliwia tworzenie dokumentacji zdjęciowej bezpośrednio z telefonu.
Prognozowanie
SBM umożliwia prognozowanie końcowych kosztów budowy na każdym poziomie planu kont z podaniem odchyleń od kosztów planowanych.
Prognozowanie uwzględnia koszty planowane – budżet, umowy od etapu planowania, koszty rzeczywiste oraz szacunki kierownika budowy.
Analityka
Zgromadzone w SBM dane umożliwiają prowadzenia wielokierunkowych bieżących analiz.
Bieżąca analityka realizacji budżetu na każdym poziomie planu kont z możliwością natychmiastowej kontroli dokumentów źródłowych.
Możliwość podjęcie szybkich działań zapobiegawczych i tworzenia zdecydowanie bardziej trafnych strategii.
Kontrakt - wszystkie informacje w jednym miejscu